Service på varmepumpe

Vi anbefaler en serviceaftale på din varmepumpe. Inkluderet i en serviceaftale er et årligt servicetjek af din varmepumpe, og du får 5 års garanti på pumpen.

Forside/Varmepumper serviceaftale

Bestil din serviceaftale på varmepumpen her

Hvorfor er det vigtigt med en serviceaftale på din varmepumpe?

En serviceaftale på din varmepumpe giver dig tryghed i forhold til garanti, tilsyn og i tilfælde af at den skulle gå i stykker. I Danmark er det lovpligtigt at få et årligt eftersyn af sin varmepumpe.

Et varmepumpe eftersyn inkluderer:

Med en serviceaftale fra Mariendal på får du besøg af en certificeret tekniker, der laver en funktionstest på din varmepumpe. Han vil også afprøve og kontrollere at alt virker som det skal, og slutteligt vil han rense den. 

For mange af vores varmepumper gælder det, at der er 5 års garanti fra leverandøren, hvis man sørger for at varmepumpen får et lovpligtigt eftersyn af en professionel. 

Bestil en serviceaftale på din varmepumpe allerede i dag.

 

Vores priser kan du se her:

Luft/luft - pris for servicekontrakt i henhold til anlægsoversigt: 

1250 kr. inkl. moms pr. år

Luft/vand - pris for servicekontrakt i henhold til anlægsoversigt: 

1995 kr. inkl. moms pr. år

Pillefyr - pris for servicekontrakt i henhold til anlægsoversigt: 

1995 kr. inkl. moms pr. år

Servicerapport: 

99 kr. inkl. moms pr. år

Aftalens omfang for luft/luft og luft/vand varmepumpe:

Funktionstest, måling af diff. temperatur ved max tryk
Afprøvning af ventilatormotor
Afprøvning af kondensafløb
Afprøvning og test af HPFI relæ
Tæthedprøvning
Kontrol af rør isolering
Kontrol og evt. rensning af fordamper
Indedelen renses og desinficeres (kun luft/luft)

Skriv direkte til os


    Kryds af her

    Jeg har læst og accepterer Privatlivspolitikken

    Det med småt:

    Serviceaftalen er ekskl. filter samt eventuelle reservedele. Arbejdstid i forbindelse med eventuel reparation samt udskiftning af reservedele er ikke indeholdt i serviceaftalen. Komponenter udskiftes kun ifølge aftale med kunden.

    Prisen reguleres én gang årligt i januar måned i henhold til Byggeomkostningsindeks for boliger – El-arbejde (Arbejdsomkostninger) fra Danmarks Statistik. Såfremt andre forhold efter sælgers opfattelse berettiger til det, foretages yderligere regulering efter forudgående skriftlig varsel herom. Varsling vil ske 3 måneder før regulering. Byggeomkostningsindeks for boliger – El-arbejde (Arbejdsomkostninger) fra Danmarks Statistik, pr. 4. kvartal 2019, i forhold til index fra Danmarks statistik. 
     

    Aftale grundlag og forudsætninger

    Aftalen gælder fra underskriftsdato og er herefter gældende i 1 år. Kontrakten forlænges automatisk med 1 år af gangen, såfremt den ikke er opsagt med 3 måneders varsel før årsdagen

    Sælgers eftersyn foregår inden for normal arbejdstid

    Sælger skal kunne komme ind i hele lejemålet, på det i forvejen aftalte tidspunkt, for udførsel af eftersyn

    I forbindelse med ethvert eftersyn udfærdiger montør en eftersynsrapport, som sendes til kunden pr. mail. Af eftersynsrapporten fremgår eventuelle fejl og mangler på kundens varmepumpe.

    Serviceaftalens ydelser og omfang ses ud af ovenstående punkt "Aftalens omfang"

    Betalingsbetingelser

    Kunden faktureres 1 gang pr. år med betaling efter udført eftersyn

    Ved tilkald og reparationsarbejder faktureres kunden ud fra gældende prisblad

    Betalingen er fakturadato + 14 dage

    Samhandelsbetingelser

    Samhandelsbetingelser henvises til Mariendals standard salgs- og betalingsbetingelser.

    Ansvar

    Sælger er kun erstatningsansvarlig over for kunden vedrørende person- og tingskader opstået i forbindelse med arbejde udført i henhold til denne serviceaftale, hvis kunden godtgør, at skaden er opstået som følge af uagtsomhed fra sælgers side.

    En eventuel erstatning kan i intet tilfælde overstige DKK. 2 mio. ved personskade og DKK. 2 mio. ved tingskade.

    Sælger er i intet tilfælde erstatningsansvarlig for drifts- og avance tab, tabt besparelser eller andet indirekte tab eller for krav rejst af tredjemand mod kunden.

    Sælger hæfter ikke for tab ved skade, som kunden kan sikre sig dækning imod ved tegning af skadeforsikring i et dansk forsikringsselskab.

    Force majeure

    Sælger hæfter ikke for skader, ulemper eller manglende kontrakts opfyldelse i tilfælde af krig, naturkatastrofer, strejker, optøjer og kriminalitet. I tilfælde hvor regeringsindgreb og afgiftsstigninger udenfor sælgers indflydelse, medfører øgede omkostninger for sælger reguleres serviceaftalen i forhold hertil.

    Tvister

    Parterne er enige om, at eventuelle uklarheder eller tvister så vidt muligt afklares ved forhandling mellem parterne. Hvis en forhandlingsløsning ikke er mulig, afgøres tvisten ved retten i Aalborg.

    Fortrolighed

    Sælgers og kundens medarbejder forpligtiger sig til at behandle alle informationer og oplysninger, der uanset i hvilken form kommer til deres kendskab i forbindelse med denne aftale, som strengt fortrolige, og til udelukkende at benytte disse informationer og oplysninger til opfyldelse af denne aftale. Pligten til fortrolighed er gældende i 1 år efter udløb af aftalen.

    Persondatapoiltik

    Hos Mariendal EL-Teknik A/S, er vi forpligtet til at beskytte og respektere kunders persondata jf. kravene i Europa-Parlamentets og rådets forordning (EU) 2016/279 af 27. april 2016 (benævnt databeskyttelsesforordningen/persondataforordning, når man handler som kunde hos Mariendal El-Teknik A/S. I forbindelse med bestilling på en ydelse indhenter og behandler Mariendal EL-Teknik A/S personoplysningerne for at kunne levere den bestilte ydelse. Mariendal El-Teknik A/S registrer oplysninger om kundens navn, adresse og telefonnummer, samt kontaktoplysninger på modtageren. Vi registrer ikke personfølsomme oplysninger.

    Vi henviser til vores persondatapolitik, som er at finde her

    Skriv direkte til os



      Jeg har læst og accepterer Privatlivspolitikken

      Ring til os
      Har du spørgsmål eller ønsker du at bestille tid
      +45 7010 2077